0850 622 67 00

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü Studıoport’ta

“Halkla ilişkiler ve reklam eğitimi uygulamasız düşünülemez.”

İstanbul Gelişim Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, bir çok tanınmış firmanın fotoğraf çekimlerini gerçekleştiren reklam fotoğrafçısı Selçuk ÖZEKEN’in reklam stüdyosu Studioport’ta gerçekleştirilen sektörün önemli bebek arabası firmalarından biri için yapılan reklam fotoğrafı çekimine katıldı.

İstanbul Gelişim Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölüm Başkanı Yrd. Doç. Dr. Emel TOZLU, Reklam Fotoğrafçılığı dersi yürütücüsü Öğr. Gör. Fulya BETEŞ ve Arş. Gör. Nevra ÇELİKKOL önderliğinde gerçekleşen etkinlikte öğrenciler, reklamcılık derslerinde gördükleri teorik ve akademik bilgilerin sektörde profesyonel bir uygulamada kullanımını görme şansı yakaladılar.

Reklam fotoğrafçısı Selçuk ÖZEKEN öncelikle stüdyosunun gelişmini ve bireysel reklam fotoğrafçılığı serüvenini öğrencilerle paylaştı. Sonrasında o esnada stüdyoda yapılan canlı bebek arabası çekiminde öğrencilere profesyonel bir fotoğraf stüdyosunda bulunması gereken ekipmanlar ve bu ekipmanların işlevlerinden bahsetti. Stüdyoda reklam fotoğrafı ışıklandırmasında farklı ışık aparatlarının verdikleri değişik etkileri uygulamalarla öğrencilere anlattı. Reklam fotoğrafçılığında çekim öncesi, çekim ve çekim sonrası yapılan uygulamalar Studioport’un arşivindeki fotoğraflar üzerinden gösterilerek etkinlik sonlandırıldı.

İstanbul Gelişim Üniversitesi adına stüdyosunu kulübümüze açtığı için kendisine teşekkürlerin sunulmasının ardından ÖZEKEN, piyasada tanınılır olma ve kazanç sağlamanın ötesinde böylesine sosyal ve ilgili öğrencilerle bir arada bulmaktan son derece keyif alarak, bu öğrenci ziyaretlerinin de kendisinin birebir uygulamaya çalıştığı sosyal sorumluluk çalışmaları olduğunu belirtti. Studioport ailesi olarak öğrencilere ve İstanbul Gelişim Üniversitesi’ne her zaman kapılarının sonuna kadar açık olduğunu sözlerine eklerken halkla ilişkiler ve reklam eğitiminin uygulamasız düşünülemeyeceğinin altını çizdi.