İstanbul Gelişim Üniversitesi UBYO Gastronomi öğrencileri anlamlı bir bağışa imza attı. UBYO Gastoronomi öğrencileri, Mengen Aşçılık Okulu Mezunları Derneği kurucu üyelerinden Şef Ercan Soylu'nun kızı Asya Soylu’nun ve PNH+ hastalığı tedavisi bekleyen diğer çocukların sağlığına kavuşabilmesi için kök hücre bağışı kampanyası düzenledi.
Öğretim Görevlisi İbrahim Levent Demirçakmak'ın Kızılay ile birlikte organize ettiği bağışa, İGÜ öğrencileri büyük ilgi gösterdi.
Eklenme Tarihi: : 10 Ekim 2018 Çarşamba
İstanbul Gelişim Üniversitesi’nin eğitime ve gençlerin bilimsel gelişimine ...
İstanbul Gelişim Üniversitesi, bilimin toplumun her kesimine ulaşmasını sağ...