Son Güncelleme: 24 Kasım 2015 Salı
4.Uluslararası Yenilenebilir Enerji Araştırma ve Uygulama Konferansı

Mütevelli Heyeti Başkanımız Abdülkadir GAYRETLİ,  22-25 Kasım 2015 tarihlerinde İtalya’nın  Palermo şehrinde düzenlen  4.Uluslararası Yenilenebilir Enerji Araştırma ve Uygulama Konferansının açılış konuşmasını yapmıştır.

Gelişim Üniversitesinin katkıları ile  53 farklı ülkeden 700 katılımcı ile gerçekleşen konferansa Üniversitemizden Rektör Yardımcısı Prof.Dr.İlhami ÇOLAK ve Yrd.Doç.Dr. Mehmet Akif ŞENOL katılmıştır.

Bağlantı kopyalandı!

Akreditasyon ve Üyelik Logoları