İstanbul Gelişim Üniversitesi

Gelişim Haber

Dijitalleşen pazarlama faaliyetlerini "Dijitalleşen Dünyada Pazarlama" kitabıyla anlattılar

Dr. Öğr. Üyesi Mehmet Sağlam’ın editörlüğünde hazırlanan "Dijitalleşen Dünyada Pazarlama" adlı kitap, okuyucusu ile buluştu. Kitap, dijitalleşmenin ortaya çıkardığı fırsat alanından yararlanmak için dijital pazarlamaya ve dijitalleşme temelinde pazarlama faaliyetlerini değerlendirmeye nasıl yaklaşılacağı sorularına bir cevap niteliğinde.

Pazarlamanın farklı alanları için dijitalleşmenin yarattığı yeni gerçekliklere, radikal değişimlere, nasıl yönetilmesi gerektiğine ve güncel dijital pazarlama uygulamalarına yer verilen "Dijitalleşen Dünyada Pazarlama" adlı kitap raflarda yerini aldı.

Editörlüğünü Dr. Öğr. Üyesi Mehmet Sağlam’ın yaptığı kitabın tanıtımında, “Pazarlama yöneticilerinin, dijitalleşen tüketici ihtiyaçlarını karşılama, dijital müşteriyi yönetme ve yeni teknolojileri benimseme ihtiyacının olduğu ve dijital yeteneklerde ustalaşmanın sağladığı sonuçların şaşırtıcı olabileceğinin farkında oldukları yeni dünya düzeninde, pazarlama faaliyetlerinin dijitalleşme temelinde yeniden düşünülmesi kaçınılmazdır” ifadelerine yer verildi.

İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) Yönetim Bilişim Sistemleri Bölümü’nden Dr. Öğr. Üyesi Hande Ayhan Gökçek, Dr. Öğr. Üyesi Bilge Turp Gölbaşı ile Uluslararası Ticaret ve Finansman Bölümü’nden Dr. Öğr. Üyesi Sema Mercanoğlu Erin’in de yazar olarak katkı sağladığı kitapta yer bölümler ise şu şekilde sıralanıyor:

  • Yapay Zekâ Çağında Pazarlama
  • Dijital Ticaretin Yenilikleri ve Etkileri
  • Dijitalleşme Temelinde Mobil Pazarlama Uygulamaları
  • Pazarlamada Büyük Veri
  • Dijitalleşme ve Markalar: Dünden Bugüne İnternette Markalaşma Süreci ve Pazarlamadaki Yansımaları
  • Dijital Fiyatlandırma
  • Dijital Dünyada Yeniden Şekillenen Tüketici Kavramı: Dijital Tüketici
  • Dijital Pazarlamanın Yükselen Trendi: Yeniden Pazarlama
  • Dijital İçerik Pazarlaması
  • Dijitalleşmeyle Gelişen E-Perakendecilik ve Omnichannel Yaklaşımı
  • Dijitalleşen Pazarlamada Web Sitesinin Önemi
  • Dijital Pazarlama İletişim Yaklaşımları
  • Dijital Pazarlamada Veri Analitiği ve İş Zekâsı
  • Fijital (Phygital) Pazarlama

Dijitalleşen pazarlama faaliyetlerini "Dijitalleşen Dünyada Pazarlama" kitabıyla anlattılar Eklenme Tarihi: :   14 Haziran 2021 Pazartesi

İGÜ, Irak’ta öne çıkan 4 üniversite ile ...

İstanbul Gelişim Üniversitesi ile Irak’ta bulunan Alnoor Üniversitesi, Nort...

Eklenme Tarihi: :   25 Nisan 2024 Perşembe

Dünya Sağlık Haftası’nda “Benim Sağlığım...

İstanbul Gelişim Üniversitesi’nde Dünya Sağlık Haftası vesilesiyle Rektör P...

Eklenme Tarihi: :   25 Nisan 2024 Perşembe


ABET AQAS AHPGS