Türkiye Kalite Derneği (Kalder)  tarafından 17-18 Kasım 2015 tarihlerinde  24.Kalite Kongresi  düzenlenmiştir. Ana teması “ Mükemmelliği Sürdürmek” olan kongreye üniversitemizi temsilen Uygulamalı Bilimler Yüksek Okulu Müdürü Prof.Dr.Orhan İŞCAN başkanlığında öğretim üyesi ve yüksek lisans öğrencileri katılmışlardır.

Bağlantı kopyalandı!

Akreditasyon ve Üyelik Logoları