İstanbul Gelişim Üniversitesi

Gelişim Haber

Reklam Festivali ve Reklam Yarışmasına Davetlisiniz.

Reklam Festivali ve Reklam Yarışmasına Davetlisiniz.

ÜNİVERSİTELERARASI REKLAM YARIŞMASI KATILIM KURALLARI

GENEL BİLGİ
Yarışmaya katılım posta yoluyla veya elden teslim edilerek yapılabilir. Teslim adresi Gelişim Üniversitesi’dir. Son katılım tarihi 26 Nisan 2012’dir. Eserlerinizin değerlendirilmesinde “yaratıcılık ve orijinallik” öncelikle belirleyici olacaktır.Ön elemeyi geçen tüm katılımcılara katılım belgesi verilecektir.
 
İLETİŞİM VE SORULARINIZ İÇİN:
YRD.DOÇ.DR. AYBİKE SERTTAŞ Teslim adresi İstanbul Gelişim Üniversitesi'dir. Sorumlu öğretim üyesi Yrd. Doç.Dr. Aybike Serttaş, e-posta aserttas@gelisim.edu.tr
 
REKLAM FİLMİ KATEGORİSİ KATILIM KURALLARI
1. Yarışmaya katılanlar İstanbul'daki bir üniversitede öğrenci olmalıdır.
2. Reklam filmlerinin süresi 90 saniyeyi geçemez.
3. Eserler daha önce başka bir yarışmaya katılmamış olmalıdır.
4. Yarışmaya en fazla 2 eserle katılmak mümkündür.
5. Yarışmaya tekil yarışmacı ya da grup olarak katılmak mümkündür.
6. Reklamda emeği geçen kişilerin ismi reklamın sonunda jenerik olarak verilecektir. Jenerikte, ekiptekilerin adı ve görevi (yönetmen, reklam yazarı,kurgu,vb.) ile reklamın adı yazacaktır.
7. Var olan bir markanın reklamı yapılabilir. Fakat reklamda bu markalara ait hazır görüntüler kullanılamaz.
8. Reklamların değerlendirilmesinde "yaratıcılık" ve "orijinallik" artı puan kazandıracaktır.
9. Yarışmaya katılım posta veya elden teslim yoluyla yapılabilir. Teslim adresi İstanbul Gelişim Üniversitesi'dir. Sorumlu öğretim üyesi Yrd. Doç.Dr. Aybike Serttaş, e-posta aserttas@gelisim.edu.tr
10. Yarışmaya katılacak eserlerin son teslim tarihi 26 Nisan 2012'dir.Formun Üstü
11. Reklamda emeği geçen kişilerin adı ve görevi reklamın sonunda jenerik olarak verilecektir. Jenerikte ekiptekilerin adı, çalışmadaki görevi ve reklamın adı yazacaktır.
12. Var olan bir markanın reklamı yapılabilir. Bu markaya ait logo ve amblem kullanılabilir, fakat bu markaya ait görüntüler kullanılamaz.
 
REKLAM AFİŞİ KATEGORİSİ KATILIM KURALLARI
1- Yarışmaya katılanlar İstanbul'daki bir üniversitede öğrenci olmalıdır.
2. Eserler daha önce başka bir yarışmaya katılmamış olmalıdır.
3. Yarışmaya en fazla 2 eserle katılmak mümkündür.
4. Var olan bir markanın reklamı yapılabilir. Fakat reklamda bu markalara ait hazır görseller kullanılamaz.
5. Afişler 35x50 basılı formatta ve cd içinde, ham haliyle, çalışma formatında teslim edilecektir.

Reklam Festivali ve Reklam Yarışmasına Davetlisiniz. Eklenme Tarihi: :   11 Ocak 2013 Cuma

Sinemanın Gücüyle Sürdürülebilirlik: İGÜ...

İstanbul Gelişim Üniversitesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Müdürlüğü ve Güz...

Eklenme Tarihi: :   20 Kasım 2024 Çarşamba

Genç Liderlerden İGÜ Rektörü Prof. Dr. B...

Avrupa Birliği’nin desteklediği Gençlerin Örgütsel Liderliği (Youth Organiz...

Eklenme Tarihi: :   18 Kasım 2024 Pazartesi


AQAS AHPGS ABET SGHM
IQD TSE SKS