Üniversitemiz; Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksek Okulu Müdürü Prof.Dr. Mustafa NİZAMLIOĞLU, Sürekli Eğitim Merkezi ve Öğr. Gör. Ebru CENGİZ tarafından" Sağlık Alanında; Etkili Liderlik, Hasta Memnuniyeti ve Şikâyet Yönetimi" sertifika programı gerçekleşti.
Sağlık Hizmetleri Meslek yüksekokulu; Sağlık Kurumu İşletmeciliği bölümü öğrencilerinin katıldığı sertifika programında; Benlik durumlarından hareket ederek iletişim kurmak, Bugünün yöneticisi, Liderlikte İmaj ve İtibar Yönetimi, Liderlik ve Yöneticilik, Yenilikçi Problem Çözme ve Etkin Karar Verme, Hasta Memnuniyeti Yönetimi, Hasta Şikayeti Karşısında Etkili İletişim ve Davranışlar, Hasta Şikayeti Yönetimi’nde Bilgi ve Teknoloji Kullanımı, Personel Teminin İnsan Kaynakları Açısından Önemi, İnsanlar arası eşitlikçi iletişim: Yaşam pozisyonları konularının yer aldığı sertifika programında; Acıbadem Hastanesi Hasta Hizmetleri Müdürü Sn. Çiğdem KARAKOÇ, Medilife Hastanesi İnsan Kaynakları Müdürü Sn. Arzu GÜNEŞ, Avcılar Belediyesi Psikoloğu Sn.Hacı TEKİN ve Akademisyen Yrd.Doç.Dr.Bülent ÖNER bilgilerini, deneyimlerini görüşlerini öğrencilerle paylaştı.
İlginin büyük olduğu sertifika programı sonunda, Sn. Çiğdem KARAKOÇ’a, Sn. Arzu GÜNEŞ’e, Sn.Hacı TEKİN’e ve Sn.Bülent ÖNER’e; Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksek Okulu Müdürü Prof.Dr. Mustafa Nizamlıoğlu ,Sürekli Eğitim Merkezi Müdürü Meryem UZUNDURKAN ve Sağlık Kurumları İşletmeciliği Bölümü Program Başkanı Öğr.Gör.Ebru CENGİZ tarafından üniversitemiz adına plaket takdim edildi.
Eklenme Tarihi: : 24 Aralık 2015 Perşembeİstanbul Gelişim Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Müdürlüğü ile Güz...
İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ), Türk dünyasıyla akademik bağlarını g...