Son Güncelleme: 11 Ocak 2013 Cuma
Sağlık Eski Bakanımız Sn.Halil ŞIVGI’nı Başkanlık Sistemi Konulu Seminerler Ağırladık

Ülkemizin gündeminde de yer alan Başkanlık Sistemi,  11 Aralık Salı günü Üniversite Kampüsümüzde tartışıldı.  Merhum Cumhurbaşkanı Turgut ÖZAL dönemi Sağlık Bakanı Sayın Halil ŞIVGIN, Başkanlık Sistemi hakkında yaptığı araştırmaları dünya ülkelerindeki örnekleriyle üniversitemiz öğrencileri ile paylaştı. Öğrencilerin yoğun ilgisi gösterdiği seminer öğrencilerin ve hocalarımızın soru ve cevaplarıyla tamamlandı. Seminer sonunda Sn: ŞIVGIN’a üniversitemiz adına hazırlanan hediyesini  Mütevelli Heyet Başkanımız Sayın Abdülkadir GAYRETLİ, kendisi için hazırlanan plaketi ise Rektörümüz Prof. Dr. Sayın Mesut Güner verdi.

Bağlantı kopyalandı!

Akreditasyon ve Üyelik Logoları