‘Reklamcılık Bölümü Öğrenci Çalışmaları’ sergisi açıldı. Dijital tasarım ve kolaj çalışmalarından oluşan sergi, J Blok Gelişim Sanat Galerisi’nde sanatseverleri bekliyor.
İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi, Reklamcılık Bölümü öğrencilerinin eserlerinin yer aldığı sergide, farklı türde birçok eser yer alıyor.
49 SANATSAL ÇALIŞMA YER ALIYOR!
28 Şubat günü gösterime açılan ‘Reklamcılık Bölümü Öğrenci Çalışmaları’ adlı serginin danışmanlığını İstanbul Gelişim Üniversitesi Reklamcılık Bölümü Başkan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi İpek Sucu, Dr. Öğr. Üyesi Eda Mezda ve Arş. Gör. Aydan Ünlükaya üstlendi.
Tamamı öğrencilerin eserlerinden oluşan ‘’Reklamcılık Bölümü Öğrenci Çalışmaları’’ sergisinde, dijital ortamda tasarlanmış foto-manipülasyon çalışmaları da yer alıyor. Her eserin alt metninde sosyal bir mesaj yattığını belirten serginin Dr. Öğr. Üyesi Eda Mezda, öğrencilerin fikirlerini ifade etmeleri, yaptıkları çalışmaları sergilemeleri ve uygulama yapmaları açısından önemli bir sanatsal faaliyet olan serginin ilerleyen dönemlerde farklı bir dersle illüstrasyon çalışmaları ile tekrarının yapılması planlanıldığını belirtti.
İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi Reklamcılık Bölümü ile Reklamcılık Kulübü’nün ortaklaşa düzenlediği sergide; 36 adet dijital olmak üzere 11 adet el ile tasarlanmış kolaj çalışması bulunuyor.
Sergi, 4 Mart Cuma gününe kadar ziyarete açık olacak.
Dijital teknolojiler ve yapay zeka alanında küresel yarışta ön sıralarda ...
İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ), uluslararası akademik iş birliklerini ...