İstanbul Gelişim Üniversitesi Akademik Performans Değerlendirme Süreç Yönetim Sistemi’ne göre yapılan değerlendirmeler sonucu Genel Sıralama’da ilk 5’e giren isimler arasında İstanbul Gelişim Üniversitesi Rektörü aynı zamanda Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi akademisyeni Prof. Dr. Bahri Şahin de yer alıyor. İktisadi, İdari Ve Sosyal Bilimler Fakültesi’nden Doç. Dr. Festus Victor Bekun’un 1. olduğu sıralamada başarılarıyla ilk 5’te yer alan Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi’nde de dereceye giren Prof. Dr. Nuri Kuruoğlu, Doç. Dr. Anıl Niş ve Öğr. Üyesi Dr. Metin Mehmetoğlu Genel Sıralama ödüllerini de aldı.
İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) 2023 yılı Akademik Performans Değerlendirme Sistemi (APSİS)’e göre Genel Sıralama ve Birimler Bazlı Sıralamasında dereceye giren Akademik Personele ödül ve başarı sertifikaları Mütevelli Heyeti Başkanı Abdulkadir Gayretli ve Rektörü Sayın Prof. Dr. Bahri Şahin’in de katılımıyla gerçekleşen törende takdim edildi.
Tören, İstanbul Gelişim Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Bahri Şahin’in açılış konuşmasıyla başladı. Rektör Prof. Dr. Bahri Şahin bu sene ilk kez kullanılan Akademik Performans Değerlendirme Sistemi’nden bahsederek öğretim üyelerinin ‘Eğitim-Öğretim’, ‘Araştırma-Geliştirme’ ve 'Yönetim' olmak üzere 3 farklı kategoride değerlendirildiğini söyledi. Rektör. Prof. Dr. Bahri Şahin, gerçekleştirdiği konuşmada “Her biriniz, kendi alanınızda gösterdiğiniz üstün performans ve azimle, üniversitemizi gururlandırıyorsunuz. Akademik başarılarınız, yalnızca sizler için değil yarınlar için yetiştirdiğiniz değerli öğrencilerimiz için de umut vadediyor.” sözlerini kullandı.
Mütevelli Heyeti Başkanı Abdulkadir Gayretli’nin ‘Araştırma Üniversitesi’ vizyonuyla ilerleyen İstanbul Gelişim Üniversitesi’nin bilim ve araştırmaya verdiği önemi vurguladığı konuşmasının ardından ödüllerini almak üzere akademisyenler sırayla sahneye davet edildi.
İstanbul Gelişim Üniversitesi Genel Sıralaması
İstanbul Gelişim Üniversitesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Müdürlüğü ve Güz...
Avrupa Birliği’nin desteklediği Gençlerin Örgütsel Liderliği (Youth Organiz...