DİJİTAL DÜNYADA KİŞİSEL MARKA YÖNETİMİ
“GELİŞİMLİ HALKLA İLİŞKİLER ÖĞRENCİLERİ
KARİYERLERİNE EMİN ADIMLAR İLE İLERLİYORLAR.
KEŞKE HER MESLEK YÜKSEKOKULU BURASI GİBİ OLSA”
İstanbul Gelişim Üniversitesi Meslek Yüksekokulu’nda her yıl çok sayıda gerçekleştirilen mesleki eğitim seminerlerinden biri daha, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programı yönetiminde Dijital Pazarlama Uzmanı M. Yalçın Parmaksız tarafından “Dijital Dünyada Kişisel Marka Yönetimi” başlığı altında organize edildi.
6 Kasım 2015 tarihinde gerçekleştirilen organizasyona, öğrencilerin çok ilgili olması dikkatleri çekti. Program kapsamında M. Yalçın Parmaksız, günümüz gençliğinin iş dünyasında yer almak için hiç bir kuşağın olmadığı kadar şanslı olduğunun altını çizdi. İş hayatında ve sosyal hayatta insanların karşılarına belirlenebilen bir imaj ile çıkabilmenin Facebook, Linkedin, Twitter ve Youtube gibi kanalları kullanarak mümkün olduğunu ifade eden Parmaksız, “İçinde yaşadığımız devir Cilalı İmaj devridir. İnternetle oldukça kısa sürede ve pratik yöntemlerle kişi, kendi marka imajını rahatlıkla oluşturabilir” diyerek öğrencilere gelecekteki kariyer planları hakkında ip uçları verdi.
Program sonrasında İstanbul Gelişim Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Müdürü Yrd. Doç Dr. Erdal Şen tarafından plaketi takdim edilen M. Yalçın Parmaksız, “Açıkçası İstanbul Gelişim Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu, Halkla İlişkiler Programı öğrencilerinde karşılaştığım tablo çok şaşırtıcı ve bir o kadar da sevindirici. Hepsinin kariyerlerine emin adımlarla yürüdükleri ortada, keşke her meslek yüksekokulu burası gibi olsa” diyerek memnuniyetini dile getirdi.
Eklenme Tarihi: : 9 Kasım 2015 Pazartesiİstanbul Gelişim Üniversitesi, Yıldız Teknik Üniversitesi Batı Dilleri ve E...
İstanbul Gelişim Üniversitesi Uygulamalı Bilimler Fakültesi tarafından bu y...