İstanbul Gelişim Üniversitesi, Türk Standartları Enstitüsü tarafından "ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesi" alarak kalitesini tescilledi. 18-19-20 Temmuz 2022 tarihlerinde TSE tarafından gerçekleştirilen denetimi başarıyla tamamladı.
Geleneksel yöntemlerle öğrencilerin beklenti ve şikâyetlerini karşılamaya çalışmak yetersiz oluyor. Bu nedenle öğrencilerin talep, şikâyet ve beklentilerinin etkili ve verimli bir şekilde çözüme ulaştırmasını ve bu değerlendirmelerin sistematik olarak yapılmasını sağlayan TS ISO 10002 ile sürekli iyileştirme amaçlanarak bir sistem tasarlandı. İGÜ, “Şimdi İGÜ’de Kalite Zamanı” diyerek öğrenci şikâyetlerini değerlendirmesi ve kısa sürede çözüme ulaştırması sonucunda kalitesini tescilledi.
TSE BU BELGEYLE ÖĞRENCİLERİN MEMNUNİYETİNİ ONAYLADI
İstanbul Gelişim Üniversitesi Öğrenci Dekanlığı tarafından yürütülen Öğrenci Memnuniyeti ve Şikâyet Yönetim Sistemi ile öğrencilerin istek, beklenti ve şikâyetlerini daha etkin ve verimli olarak yönetip, öğrencilere sunulan hizmet ve faaliyetlerde memnuniyet düzeyinin artırılması amaçlanıyor. Hem çalışanlarına verdiği eğitimler ve düzenlediği çalıştaylarla hem de öğrencilerden gelen şikâyet ve önerileri iki farklı program üzerinden değerlendirerek çözüme kavuşturmasıyla başarı sağlayan İGÜ, tüm standartları karşılayarak Türk Standartları Enstitüsü tarafından onaylı belgeyi almaya hak kazandı.
Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) tarafından yükseköğretim kurumlarındaki...
İstanbul Gelişim Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Müdürlüğü ile Güz...