İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ), Güzel Sanatlar Fakültesi (GSF), Grafik Tasarımı Bölümü öğretim elemanlarından Öğr. Gör. İrem Fulya Özkan’ın küratörlüğünde düzenlenen, 70’e yakın öğrencinin eserlerinden derlenen sergi, Türkiye Gazeteciler Cemiyeti Basın Müzesi'nde 1 Ocak’a kadar ziyarete açık.
İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ), Güzel Sanatlar Fakültesi (GSF) Grafik Tasarımı Bölümü öğretim elemanlarından Öğr. Gör. İrem Fulya Özkan’ın küratörlüğünde düzenlenen, Prof. Dr. İsmet Çavuşoğlu’nun
açılış konuşması yaptığı, 70’e yakın öğrenci eserlerinden oluşan “Sürdürülebilir Gelecek” isimli sergi 1 Ocak 2023 tarihine kadar Türkiye Gazeteciler Cemiyeti Basın Müzesi'nde sergilenecek.
“SÜRDÜRÜLEBİLİR GELECEK” PROJESİ KAPSAMINDA ÜRETİLEN ESERLERİN SERGİSİ
İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ), Güzel Sanatlar Fakültesi (GSF), Grafik Tasarımı Bölümü’nün organize ettiği “Sürdürülebilir Gelecek” projesi, “Birleşmiş Milletler Binyıl Kalkınma Hedefleri” kapsamında yer alan Sorumlu Tüketim ve Üretim, Açlığa Son, Nitelikli Eğitim, İklim Eylemi, Karasal Yaşam, Sürdürülebilir Şehir ve Yaşam Alanları, Erişilebilir ve Temiz Enerji, Sudaki Yaşam ve Toplumsal Cinsiyet Eşitliği alanlarında, farkındalık yaratacak etkileşimli projeler üretmeyi destekliyor. Proje kapsamında gerçekleşen çalıştayda ortaya çıkan projeler, “Sürdürülebilir Gelecek” başlıklı sergide ziyaretçilere açıldı.
70’E YAKIN ÖĞRENCİ PROJESİ SERGİLENİYOR
Sergi, Grafik Tasarımı öğrencilerinin Öğr. Gör. İrem Fulya Özkan yürütücülüğünde, eşit toplumlardan, nesli tükenen canlılara, bağımlılık sorunlarından, iklim krizine kadar geniş bir spektrumda ele aldığı konuları “Asamblaj Tekniği” ile görselleştirdiği eserlerden oluşuyor. Güzel Sanatlar Fakültesi öğrencilerinden oluşan proje ekibinde, 70’e yakın öğrenci yer alırken; gerçekleşen çalıştayda, günlük malzemelerle sürdürülebilir sanat ve tasarım ana temasına da dikkat çekilen çalışmalar ortaya konulduğu gözleniyor.
İstanbul Gelişim Üniversitesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Müdürlüğü ve Güz...
Avrupa Birliği’nin desteklediği Gençlerin Örgütsel Liderliği (Youth Organiz...