Dünyanın dört bir yanından gelerek İstanbul Gelişim Üniversitesi’nde (İGÜ) eğitim alacak yeni uluslararası öğrencilere oryantasyon programı düzenlendi. Gerçekleştirilen programda öğrencilere üniversitedeki akademik ve idari yapı ile bölümlerin işleyişi, sosyal yaşam ve olanaklar hakkında bilgiler aktarılarak, Türk yükseköğretim sisteminde İGÜ’nün yerinden bahsedildi.
İstanbul Gelişim Üniversitesi’nin yönetim süreçleri hakkında bilgi veren Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Nail Öztaş, üniversitenin kalite ve sürdürülebilirlik politikalarından, program akreditasyonlarının dünyadaki öneminden, akademik ve idari birim ve yapılanmalarından bahsetti. 57 uluslararası akredite edilmiş programla bir Türkiye rekorunu ellerinde bulundurduklarını ifade eden Öztaş, mezuniyet diplomalarının tüm dünyada tanınır ve geçerli olduğuna vurgu yaptı.
Eğitim - öğretim ve uluslararası ofis süreçlerinin anlatıldığı programının devamında İGÜ Mütevelli Heyeti Başkanı Abdulkadir Gayretli ve Rektör Prof. Dr. Burhan Aykaç söz aldı. İstanbul Gelişim Üniversitesi’nde lisans, yüksek lisans ve doktora düzeylerinde eğitim alacak olan öğrencilerin kendi ülkeleri ile Türkiye arasında dostluk köprüleri kurmayı hedeflediklerini ifade eden İGÜ Mütevelli Heyeti Başkanı Abdulkadir Gayretli, “Ülkeler arası irtibatı güçlendiriyor ve dünyada İGÜ mezuniyet ağı oluşturuyoruz. Siyasi, kültürel, ekonomik ve ticari ilişkilerin geliştirilmesine katkı sağlayacağız” diye konuştu.
Fakülte dekanlarının ve yüksekokul müdürlerinin de uluslararası öğrencilerle bir araya geldiği programda, öğrencilere sunulan imkân ve fırsatlar ile ilk dönemde karşılaşılması muhtemel durumlar hakkında bilgiler verildi.
Programda ayrıca, Kariyer Merkezi, Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı, Sürekli Eğitim Merkezi, Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Birimi, Erasmus Koordinatörlüğü, Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ve Revir Hizmetleri de stantlarıyla yer aldı.
İstanbul Gelişim Üniversitesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Müdürlüğü ve Güz...
Avrupa Birliği’nin desteklediği Gençlerin Örgütsel Liderliği (Youth Organiz...